Dec 19, 2008

Puhkus Portugalis vol.8 - Pühapäev on stardipäev!

Täna on 30.november 2008.a. Hommikul äratus 7.30, riidesse, sööma, stardikohta ja start!

Oleks see vaid nii lihtne olnud. :) Hommik enne starti oli Minni-Maku õudusunenägu! Alustuseks, ega mina ju oma võistlusriideid garaaźist tuppa ei vedanud, nii et sööma läksid poisid täisvormis ning mina teksade ja fliisiga. Söögiks kõrvalolevas kohvikus lattekohv, paar croissanti ja klaas mahla (mitte ainult minul, poistel ka). Sõit stardikohta ei sujunud kõige paremini. Ja nii siis oligi, et 30min enne starti oleme kohal, mina oma tavariietes ja kott pakkimata! Normaalne (teate ikka et ees ootas 100h sporti?)!

Õnneks olen ma selline rahulik ja vaatamata näilisele segadusele tean kus mu asjad on, nii et kui kaasinimesed mingit muud asja ajavad, siis saan ma ka üldjuhul omadega hakkama. Nii läkski, 10min enne starti olin riides, jook-söök olemas, kuivad kindad ja sokid ja soe pesu veekindlalt kotis, kõik individuaalne kohustuslik varustus ka kaasas (Pilvi, isegi kompass!), kaitsmed peal (see oli kohustuslik) ja rulluisud jalas. Minu panus võistkonna üldisesse valmisolekusse tundus küll olematu, aga ühte silma kinni pigistades loen seda naisterahvaste kui õrnemate ja nõrgemate eesõiguseks.









Start!

No comments: