Apr 30, 2009

25.aprill, Jüriöö jooks

Seekordne, 50. Jüriöö jooks, toimus Kilingi-Nõmmel Pärnumaal. Õnnestus pääseda koos Kennyga Ilvese esindusvõistkonda. Nüüd tuleb siis veel Kaia ka ära oodata, ning siis asi "kinni panna" :)

Lubasin sel aastal Kristol esimesena metsast välja tulla, ja seda ta tegigi. Kristjani (JOKA) ja Lauri (Võru) ees. Panin hooga metsa, ja minu hetkeoludele vastavat hoogu jätkus kuni lõpuni, aga ... Tegin ühe nalja, mida ma kordagi varem pole teinud ning millest ma teiste poolt räägituna pole kunagi aru saanud. Jätsin punkti vahele! Või õigemini, peaaegu jätsin, poolel teel ülejärgmisse punkti sain veast aru ja pöörasin otsa ringi.

Täpsemalt käis asi nii, et kuni 6.nda punktini jooksin üksi (pärast 3.ndat ei näinud enam tulesid tagapool vilkumas), hoog oli hea ja kõik laekus. Kuuendast väljudes vaatasin, et arvatav liikumissuund ja kompassi poolt järgmisse punkti näidatav ei klapi. Mis siis ikka, kompass ei valeta. Veidi imelikud asjad jäid teele, kuid liikusin kompassi järgi suurele sihile. Tundus asula servast ja vajalikust tänavast veidi kauge koht olevat, kuid õiges suunas liikudes jõudsin tänavale. Seda mööda oli nüüd hea edasi joosta, ja ühtegi tuld ka tagant ei paistnud. Vaatasin järgmise punkti numbri üle, see ju 8. ja number 43. Eelmine oli 40. Huvitav, miskipärast on legendis ka 42 vahepeal ... Stopp!!!

Näedsa, 7. punkt on ka metsas, ja seal ma pole veel käinudki. Oi jama! See ümber pööramine oli ikka päris vaevaline. Enne punkti võtmist tegin veel minutise vea lisaks ja punktist väljudest liikus Viivi koos järgneva rongiga mulle vastu. Valus oli! Olin näpu sarnasele objektile edasitõstmise põhjustel maha mänginud 4-minutilise edu ja etapivõidu, ja võib olla ka võimaluse võistkonnaga võit võtta!

Edasi oli lihtsalt jooksmine, milles Viivi on mu'st märgatavalt tugevam. Seega finiśeerisin teisena, Tammedest 1 minut hiljem. Kaia võitis mind täpselt samal rajal 29 sekundiga. Kas ma varem olen talle üldse kaotanud?

Maret lõpetas kolmandana, kuid kuna oli ühe vale punkti võtnud, siis Koprad tühistati. Olime siis autoga Audru poole sõites "paras paar", kaks kogenud orienteerujat, kes ei mäleta elementaarseid orienteerumiselemente.

Öö Mareti venna diivanil oli lühike ja hüplik, sest küsisin Kaialt meie tulemuste kohta infot (olime lõpuks 4., tulemused), ning kella 4.30 ajal sain veel Kennylt sõnumi, et teda vaja hommikul igaks juhuks äratada. Tal nimelt minek Tallinnasse EMV-le krossijooksus. Mul jälle Xdreamile.

Päev etteruttavalt - Kenny jooksis Nõmme suusaradadel 3x1km ajaga 9:59 (2km - 6:37, viimane 1km 3:22). Vanuseklass - meesjuuniorid, koht 8., lõpetajaid 26. Võitja, Kaur Kivistiku, aeg 9:17. Kui seda Jüriööd ja veel eelnenud ööd poleks olnud, oleks 4.koht (9:48) suht reaalne olnud. Oleks on paha poiss :) Igatahes olid Ken pühapäeval ja Kaia laupäeval väga tublid!

No comments: