Apr 11, 2009

2.-3.aprill, Veneetsia

Sattusin tööasjus Itaaliasse, Garmonti järgmise suve kollektsiooniga tutvuma. Kuna sobivaim lennujaam saabumiseks oli Marco Polo, Venice, siis otsustasin võtta päeva puhkust ja veeta see Veneetsias.

Oli mõnus. Soe. Reedel vist isegi 20 kraadi ligi. Neljapäeval oli veidi sompus ja aeg-ajalt tibas midagi alla, kuid seegi oli hea - suuremad turistide massid püsisid siseruumides. Ma ei kujuta ette, kuidas keset turismihooaega neil kitsastel tänavatel inimesed liigeldud saavad!?

Olin booking.com-is omale bronninud toa, puhtalt hinna järgi. Jõudsin siis õige maja ette ... ja no ei ole see ju hotell! ... vaid täiesti suvaline maja. Veidi lähemalt, uksesildilt vaadates, selgus et on küll õige koht. Uksest sisenedes oli juba aru saada, et see võib hotell olla küll. Kiri letil juhatas üle tänava olevasse "päris hotell", kus minu meeldivaks üllatuseks selgus, et just seal ma ööbingi. Tore!


Parim viis Veneetsiaga tutvumiseks on sellele tiir peale teha :) Mul kulus selleks kerge sörgiga 3 tundi. Õnnestus näha tõelist Veneetsiat, ma loodan. Sellist, kus turistid ei käi ja kohalikud elavad. Erines turismipiirkonnast oluliselt! Itaallaste armastus viltuste tormide järele on hämmastav, nägin kahte, mõlemad suured ja mõlemad päris viltu. Reedel tegin ise ka "turisti", vaatasin kellatornist vaateid ja sain Doodźide palees (Palazza Ducale) kultuuriśoki. Mõlemal päeval klõpsisin hulga pilte, neid saab näha siit: Pildid Veneetsiast.

See on hea kaader! Vot nii tuleb Veneetsiat võtta, vabalt! Paned ajalehe istumise alla, jood plasttopsist 1.76 EUR-i maksvat veini ja naudid! Kui ma kunagi mingil põhjusel veel sinna satun, siis just nii ma seal olengi. Hea sõber peab ka kaasas olema!

Garmontiga seoses sain lisaks töötegemisele ja väga heale söögile ööbida voodis, kus oli kuus patja ja mis oli vähemalt 2m lai ja kus ma tegelikult lausa ära eksisin :)

No comments: