Jun 20, 2010

19.juuni - Kytäjä Jukola, Venlojen Viesti

Eelmine kord käisin Jukolal paar aastat tagasi, vist oli 2007.aastal. Ausalt öeldes - ei tundnud sellest üldse puudust! Olles nüüdseks seekordse jooksu ära teinud, olen väga rahul, et läksin. 75 minutit puhast orienteerumisnaudingut! Kui Eesti võistlustel mõtlen enamus rajast mingeid hoopis muid mõtteid, siis siin korra teise punkti liikudes kerkis mingi eluline küsimus ülesse, kuid suutsin selle summutada, ning edasi polnud mõtete uitama minekuga mingit probleemi. Maastik oli märksa huvitavam!

Aga järgemööda. OK Ilves, nr 174, koosseis jooksujärjestuses: Kaia Kivikas, Britta Panker, Agnes Vask, Elo Saue. Kaia metsast väljas 189 (+10:36), Britta 203 (+24:01), Agnes 190 (+48:30), Elo 129 (+1:03:20). Mina olen rahul! Suht noore võistkonnaga (keskmine vanus 22,5 :) Eesti tiimidest kolmandal kohal. Pisivigu tuli kõigil, kuid arvestades, mida isegi liidrid metsas tegid, olime täitsa normaalsed - keegi meist väga ära ei eksinud.

Kohe metsast välja jõudes arvasin, et vast paari minuti jagu koperdasin. Nüüd vaheaegu vaadates on näha, et viimase 800 meetriga olen suutnud langeda kolm kohta ning ajas 1:40! Kohas, kus ise arvasin veaks vast ... natukene ainult, noh minut vast. Ma pole veel kaarti näinud, tundub, et selliste asjade peale annab 7-8 minutit ekslemisi kokku kirjutada. Etapiaegades annab minu 1:15:21 73.koha, eriti tore on muidugi Viivi-Anne alistamine 4 sekundiga :)

Orienteerumine Soome maastikul oli väga mõnus! Ainuke peaaegu võistlusväline mõte, mis rajal pähe tuli - "Nüüd ma saan aru, miks mulle Soomes orienteerumine meeldis!"

No comments: