Apr 29, 2010

28.aprill - Tallinna MV sprint

Kulutada 5h 13min jooksu peale... ma parem ei mõtle selle üle väga pikalt :)

Tulemused http://www.sk100.ee/2010/tmv/index.htm

Otsus osaleda tuli seetõttu, et Tallinna MV sprint oli esimene katsevõistlus EM-ile, ning kuna ma ei eestikatel ega baltikatel ise kohal pole, siis tahtsin vähemalt ühel võistlusel näha ja tunda, millistes tingimustes (kaart, rada, valikud jne) millised tulemused potentsiaalsete koondislaste poolt välja joostakse.

Tänud Peetrile huvitava raja eest! Mul senimaani segadus, kas 48-33 (2-3) ja 33-34 (3-4) oleks pidanud minema vasakult või paremalt. Mul esimene neist paremalt S ning teine vasakult suure tagasijooksuga. Etapiaegadest näha, et järgmist etappi lugedes ja selle planeeringus kõhklemine mõjutab kiirust nähtavalt (sekundites, vt.aeg 3.ndasse).

Aga üldiselt oleks võinud võistlus hakata lendstardist alles 6.ndas KPs ;-) Alles seal tundsin, et võin (suhteliselt) kiiresti ka joosta, hingamine läks lahti ja meenusid 4x1km lõigud, mida nädal tagasi (meeltesegaduses) tegin. Finiśis oli küll tükk hingeldamist, kuid veel ~km omal kiirusel joosta poleks olnud probleem. Vaat' kui kahju, et naistele lühirajal konkurentsi ei saa pakkuda.

Vahva oli, võitma kipuvad ikka tugevamad, ja Tallinn-Tartu ots on miskipärast alati märksa lühem kui teistpidi.

1 comment:

liina said...

Eile oli küll Võru-Tartu-Tallinn oluliselt lühem kui reedel Tallinn-Tartu-Võru. Mulle see sobis :)