Jul 10, 2011

8.-9.juuli - kuidas ma välismaal ujumas käisin

Ilmselgelt on aru saada, et mul on nüüd oma fotokas :) Ja lisaks olen ma ka tüüpiline jaapani turist - kõikjal on vaja klõpsutada. Ja kõige lõpuks vaja seda veel eksponeerida ka :)

Seekord sai siis käidud välismaal, ujumas. Rattaga. Ratas ei ujunud. Mina natuke küll, aga tõepoolest - ujumispilti pole.

Nüüd ma saan aru, miks välismaa inimesed rattapükse ja -kingi armastavad... Juurikad, kivid, üles-alla - rattakingadega oleks metsaradadel turnimine märksa lihtsam olnud. No ja rattapüksid oleksid olemise pehmemaks ja turvalisemaks muutnud. Kui kunagi järgmine kord tuleb, olen targem.

Välismaal kohtasin muuhulgas ka kurja lindu (ei olnud kajakas), kes tõenäoliselt kaitses oma pesa, sel ajal kui mina täiesti rahumeelselt imetlesin kaunist loodust ja otsisin paremat ujumiskohta. Linnu eduka kaitsetöö (ja parim kaitse on rünnak, eksju) tulemuseks oli minu verine pea. Ma ütlen - see polnud üldse tore! Vere nägemine oma käel peast ületõmbamisel oli üpriski ehmatav! Ja ega siis lind pärast minu taandumist lahkunud, muudkui tiirutas lähikonnas.

Ühte kurja kruvi kohtasin samuti. Olen selle rattaga sõitnud juba neli aastat, ja kordagi pole midagi kummi sisse sõitnud. Nüüd siis, nö lambist, otsustas kenal siledal kergliiklusteel vedelev kruvi mu rattale julmalt külge lüüa. Tulemuseks teadagi mis. Sain esmakordselt elus täiesti ise rehvi vahetada. Hea, et kõik vajalikud vahendid targu kaasas olid, kuigi üldiselt võiks ju nii olla, et "kui vihmavari on kaasas, siis vihma ei saja"... Igatahes, 24+ tundi on minu paigutatud uus sisekumm juba kestnud!

Aga tegelikult oli välismaal tore :)

... Võib tõstatuda küsimus, et miks ma seda kõike teen. Saaks nüüd täpselt isegi aru, või kas ongi vaja kõigest aru saada. Üldsõnaliselt öeldes on elämää laiffi ja kõik ei ole alati nii nagu ta välja paistab või paista lastakse.











2 comments:

Kalli said...

Vaatamata mõnele vahejuhtumile tundub väga muhe päev ;)

Unknown said...

Lausa kaks toredat päeva oli! :)