Jul 17, 2011

15.-17.juuli - kuidas ma rallil käisin ning keha ja vaimu suretasin

Seekordne nädalavahetus oli kirju, kuid see-eest mitmekesine.

Rally Estonia, koos kursakaaslastega! Reede õhtust laupäeva õhtuni, ja mõnda kiiruskatset ning veidi rohkemaid autosid õnnestus muu hulgas ka näha.

Ennemuistsel aal olen kõva rallitüüp olnud - kaks korda Jyväskyla rallilgi käidud. Nüüdseks on pikk vahe sisse jäänud ja mõnigi asi ununenud. Hmm, ütlen nii, et rallipublik on midagi muud kui spordirahvas. Teistsugune :)

No aga kui juba Otepääl ollakse, siis Come Back. Ja ma sain seal korvi!!! :-) Prominentse ja eduka naise abikaasalt, kes minuga tantsima mittetulekut vabandas kollase ajakirjanduse võimaliku huviga. Kusjuures, ise ta vaid naeratas veidi piinliku ilmega, mingi suurem tüüp rääkis ja põhjendas. Mind nüüd veel mitu päeva hiljemgi huvitab, miks minnakse ilma vastassoost kaaslaseta ööklubisse, kui : ei vaadata võõraid naisi ega võõraid mehi, ei tarbita alkoholi, ei tantsita... Mida seal veel teha saab... Muusikaelamust otsida... :) Ja-jah, mitte ainult minule ei öeldud ära, ta ei tantsinud üldse! :)

Aga tantsida oli mõnus!!! Oi, kus mulle meeldib, kui partner julgeb juhtida ja teeb seda hästi!

Pühapäeval otsustasin teha tasa kõik selle ja eelmise nädala mittetoimunud jooksuotsad. Tulemuseks oli sinna 2h ja tagasi 2:36. Keskmine pulss 144 (aeroobne lävi on mul 157). Joosta oli normaalne kuni 1:30, siis pärast ümberpööramist (vt viitadega pilti) kuni Luke mõisani ja sealt veel 20min. Kui 2:30 jooksmist täis sai, hakkasid reie pealmised lihased ja põlved nalja tegema. Nalja tulemusel tulin tagasi rütmis 5-10min kõndi ja 5-10min jooksmist. Sellest siis 36min pikem aeg. Nüüd veidi pelgan homme vallutamist vajavaid treppe :) Keha sai hästi suretatud, vaim on peaaegu küpse juba (noh, valmis pikkadeks tüütuteks üksluisteks lõpututeks edasiliikumisteks).

Luke mõis aga - oli mu jaoks järjekordne üllatus rubriigist "elu võimalikkus väljaspool Eesti suurlinnu"! Korrastamine täies hoos, töötav kohvik, pidevalt mitu autot parkimisplatsil ja rahvas selles kohvikus, suvele planeeritud üritused ... Jah... Kunagi Nõos õppides ei jõudnud ma oma jooksudega sinna kunagi, nii et võrdlusmoment puudub. Praegu aga soovitan maalimise perepäeva 24.juulil! Materjalid ja vahendid ja õpetus on korraldajate poolt. Kui ma seal krmse Rootsis ei peaks nüüd kaks nädalat olema, läheksin ise küll kaema.








No comments: