Oct 12, 2010

30.september - ARWC2010 Minek pealtvaatamisele

Panen siin päevade kaupa kirja, mida ja kuidas ma selleaastast seiklusspordi MM-i vaatasin. Olingi lihtsalt pealtvaataja! Kutsuti, ja mu'st oleks üsna rumal olnud reisist loobuda. Oma muljed panin käsikirjaliselt paberile kohapeal, nüüd siin toksin lihtsalt ümber.

Seega siis 30.september 2010.


Algab minek Hispaaniasse, Àvila linna, seiklusspordi MM-ile (enamasti kasutuses lühend ARWC2010). Päris algus, pakkimine, toimus kella 22-2 vahel öösel. Normaalne. Hommikul viib Kenny mu 7.45ks Tartu lennujaama, kust 8.20 peaks minema lennuk Riiga ning edasi Amsterdam ja 16.10 Madrid. Peaks. Sest Air Baltic on otsustanud koostöös GoBus'ga avada just täna hommikul Tartu-Riia lennujaamade vahelise bussiliini. Mis mulle tähendab lennukite "ümbermängitamist", 8h vahepeatust Frankfurdis (mai lõpus Austraalia-Bulgaaria tripil sain seal üle ööpäeva veeta) ja Madridi jõudmist 23.45. Õnneks suutis Geoff päeval mulle välja rääkida koha umbes samal ajal maandunud tiimi bussis, nii et kell 2 öösel olingi nagu sipsti Àvila 4Postes hotellis. Ilma minuta nii nukrad Mountain Loghome omad olid juba (ammu) magama keeranud.

Edaspidistes juttudes kasutan võistkonna nimetamiseks kas MOLOC või MEOM. Esimene on lühend "Mountain Loghome ISC"-st ja teine tähendab "meie omad" :-)

No comments: