Feb 13, 2009

1.-8.veebruari kiiraruanne

Vahepeal on juhunud igasugu asju.

1.veebruaril oli talvine Xdream, kust oma naiskonnaga ISC Team (Pilvi ja Jana ja mina) läbi jooksime. Enamusele rahvast oli kontrollaeg 7 tundi, kuid kuna pidin jõudma kella 19-se lennuki peale, siis meie pidime 5 tunni peal rajalt maha tulema ja ei saanudki tervet rada läbida. Mis võib olla isegi hea, sest ... oli päris raske. Esimesed 2,5 tundi oli väga hea. Siis poolteist tundi veidi raske. Ja pärast neljandat tundi toimis tugev tahtejõud. Pole ju jooksnud nii pikka aega järjest juba ammu! Ja veel lumega! Ma pole ammu pärast võistlust nii väsinud olnud kui seekord!

2.-4.veebruaril külastasin tööasjus ISPO messi Münchenis. Vaatasime mida huvitavat MATKaSPORDi parnerid ja muud brändid tulevaks talveks turule toovad. Kohtusime koostööpartneritega.

5.veebruaril käisin Tartu Vomax-is spordiarstil, kasutasin ära kunagi auhinnaks saadud tasuta kontrolli. Kuna pärast Xdreami polnud ühtegi sobivalt lõdvestavat ettevõtmist olnud, siis jäid parimad saavutused tegemata. Lihtsalt ei suutnud lindil nii kiiresti joosta kui oleksin tahtnud. Lõpetasin 1 minut pärast anaeroobse läve ületamist, kuigi tavaliselt ei valmista mingit probleemi sealt veel 5-7 min joosta. Kokkuvõte siiski - väga tubli! Hapnikutarbimine hea, süda korras jne. "Lubatud treenida"! Õrnalt jäi selline tunne et üldiselt pole ette nähtud naisterahvaste sportimine selles vanuses nagu ma parajasti olen. :-)
Arvandmed: kopsumaht 4,21 l; max ventilatsioon 92 l/min; max hingamissagedus koormusel 56 x/min; aeroobne läbi 157, aeroobne 167; VO2max 53,4 ml/min/kg.

6.-8.veebruar oli koolinädalavahetus. Sai tehtud viimane eksam, nüüdseks on teada, et edukalt (küll on tore kui meid suhtelise, mitte absoluutse tulemuse järgi hinnatakse). Uuel semestril läheb mul jamaks - nii palju esseesid ja referaate vaja teha, et ... ohhohhohhoo. Korra olen juba nende taha komistanud oma ülikooliõpingutes, vast seekord olen targem ja teen vajalikud asjad kasvõi hambad ristis ja kehvemini ära.

No comments: