Jun 18, 2009

18.juuni, viimane eksam seljataga

Huh, läks aega ja energiat mis läks, aga täna sai tehtud mu selle sessi viimane eksam. Oli portugali keel ja õnnestus saada tugev nõrk D. Hinne pole just suurem asi, aga arvestades minu teadmisi ja oskusi, pigistasin neist viimase välja. Läbi linna kodu poole matkates oli tunne niii kerge! :)

Kooli osas on teha veel 2 kirjalikku tööd, aga noh, pikk suvi ees, küll jõuab! (no näis-näis...)

Verd käisin ka täna andmas, 450 milliliitrit. Hemoglobiin 137 (detsembis oli 148), vererõhk 127/71, pulss 67. Hüvituseks küsisin mitu śokolaadi. Sealt see energia tulebki!

Nojah, kuna nüüd pingelisem periood seljataga, siis vast lähipäevil jõuan niikaugele, et kirjutan sellest ka kuidas ma Hispaanias "täie hooga lati alt läbi jooksin", nagu ütles üks hea inimene.

Vahepeal, või enne seda, käin aga ära XXV Laulupeo tuld Tallinna poole aitamas. http://laulupidu.postimees.ee/ Õnnestub laupäeval osaleda tuletoomise 7.ndal etapil, mis kulgeb Võrtsjärve äärsest Valmast Tänassilma. Liikumisvahendiks on haabjad. Loodetavasti tuleb ilm ilus!

Seniks mõni pilt Hispaaniast. Ütleme nii, et ... asjad olid hoopis teistmoodi kui ma algselt arvasin. Edaspidi väldin igasugu arvamisi!




2 comments:

Liina said...

Elo, see pudel Su käes seal viimasel pildil on ikka öllepudel?
Ma tunnen oma suurt kasvastusmöju :)

Elo said...

On-on :) Üle 0,33 järjest sisse ei lähe veel, aga eks ma arenen!