May 17, 2011

Minu (senised) EMV medalid

Elu on ikka naljakas ja orienteerumise tulemus selgub alles finiśis. Pühapäevase üllatuse mõjutustel otsisin välja ajaloo - et kuimitu eestikate medalit mul on. Allolevas tabelis on ainult suvised. Talvistelt peaks vähemalt üks teatemedal olema, aga see pole oluline. Nagu pole tegelikult olulised ka öine ja pikk. Sprindilt pole mul midagi ette näidata, siis kui need algasid (2003. a oli esimene EMV spint), mina juba otsast lõpetasin.


Baltikad pole eestikad, aga sealset kahte individuaalset kuldmedalit (2000 Lätis ja 2001 Eestis) hindan kõrgeimalt kui midagi muud.

Eestikate tavarajast - 1997 oli "koba" ja 1998 ning 1999 täpselt planeeritud tulemused.

Huvitavatest saavutustest tasub veel märkida Norra MM-i (1997) 31. koht lühirajal, 1998. aasta MK-sarja 39. koht kokkuvõttes (sh Eesti etapil tavarajal 19., ja miskit üsna head veel).

Soome MV-lt teates on LYNX-i koosseisus ette näidata pronksmedal. Ise jooksin 1. vahetust ja tulin välja teisena. Võimalik, et aasta oli 2002 või 2003.

Venlojen viestilt olen korra välja tulnud 10.-na, see oli sama aasta kui Anu oli 4. Vist 2004?

Põhimõtteliselt - on joostud ka.

2 comments:

eveli said...

http://aznat.blogspot.com/2011/05/luhike-rada.html
Ilvese noor neiu;)

Anonymous said...

Hiiumaa or. ajalugu märgib 95.a. 2. koht lühirada.